تاريخ : ۱۳٩٠/٦/٤ | ۳:٤٦ ‎ب.ظ | نویسنده : پروانه کاظمی

اگر پس از آن که با یک برنامه ورزشی تطابق پیدا کردید، وزنتان کاهش نیافت، نگران نباشید. ورزش کردن ممکن است موجب افزایش قوام ماهیچه ها یا افزایش توده ماهیچه ای گردد که این افزایش اندازه ماهیچه ها می تواند به ضورت ثابت ماندن وزن بدن یا حتی افزایش آن، خود را نشان می دهد.

بنابر این رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود را به همین صورت حفظ کنید.

پس از اینکه رشد ماهیچه ای شما به سطح پایداری رسید، عاقبت کاهش چربی بدن آغاز خواهد شد.

هیچ کس نتوانسته است برای کاهش وزن راهی بهتر از رژیم غذایی کم کالری(مشتمل بر دست کم 3یا 4 وعده غذایی در روز) به همراه یک برنامه ورزشی رو به افزایش پیدا کند. گرسنگی کشیدن به تنهایی به هر صورتی که باشد موجب کاهش وزن نخواهد شد.

تمرینات هوازی

تمریناتی که چربی را به سریع ترین ممکن می سوزاند، تمرینات هوازی است که از آن جمله می توان دو میدانی ، دوچرخه سواری، اسکیت، اسکی صحزا نوردی، قایقرانی، شنا را نام برد.

در عین حال ورزشهای دیگر را هم که نیاز به مصرف سریع و ناگهانی انرژی بی هوازی دارند، فراموش نکنید.

از این گروه می توان تنیس، راکت بال ، فوتبال، بسکتبال و والیبال را نام برد. 


مشاهده ی آخرین مقالات در وب سایت جدید ایده آل به آدرس



www.clinic-ideal.ir







تماس برای گرفتن اطلاعات
بیشتر در خصوص لیزر واژینال (فمی


لیفت)کرایولیپولیز-لیپوماتیک-بادی
جت-اولترازد




کویتیشن-شاک ویو
_رادیوفرکانسی






رژیمهای
استاندارد کاهش و افزایش وزن




با







44483079
09199090683








صفحه ایسنتاگرام ایده آل


Clinic__ideal



  • سامان | اخبار