تاريخ : ۱۳٩٠/٥/٢٤ | ۱۱:۳۸ ‎ق.ظ | نویسنده : پروانه کاظمی

سؤال:
من به تازگی وزن کم می‌کنم ،‌به نظر می‌رسد سوخت و ساز بدن آهسته شده است. آیا عادت غذایی یا ورزشی هست که سوخت و ساز بدن را بالا برد؟ به وسیله ی حساب گر‌های مختلف من باید حد اقل 1800 کالری یا بیشتر با فعالیت‌هایم بسوزانم، اما وزنم افزایش میابد. من از گرسنه بودن خسته شده ام! من به فست فود دست نمی‌زنم ، و گوشت و سالاد و به ندرت نان می‌خورم.


جواب:

سوخت و ساز بازتاب کننده ی حجم بدنتان است، زمانی که شما وزن کم می‌کنید سوخت و ساز بدنتان آهسته پایین میاید. رژیم غذای جدی و پی در پی با آهسته کردن سوخت و ساز بدنتان حجم بدنتان را بی تناسب می‌کند.

بنابراین با بالا رفتن سوخت و ساز نمی‌توانید کالری بیشتر بسوزانید.

بیشتر ورزش کنید! مخصوصا ورزش‌هایی انجام دهید که قلبتان را قوی کند مثل: سریع راه رفتن، دویدن، پریدن و بالا رفتن.
شما اطلاعات زیادی درباره ی  وزن و رژیم غذایی خود ندادید، بنابراین نمی‌شود گفت که خوردن 1800 کالری در روز می‌تواند فایده داشته باشد یا نه. شما دوست دارید وزن خود را کم کنید اما هنوز به خوردن فکر می‌کنید. چون به خاطر وزن کم کردن سرعت سوخت و ساز بدنتان کم شده است شاید شما نیاز دارید که کمتر غذا بخورید.
اگر شما در دوره ی وزن کم کردن هستید شاید نیاز دارید کمتر آنچه حسابگر سوخت و ساز پیشبینی کرده غذا بخورید. راه‌هایی پیدا کنید که با کمتر خوردن غذاهای سالم، بیشتر سیر بمانید.

   

مشاهده ی آخرین مقالات در وب سایت جدید ایده آل به آدرس

 

 

 

 

www.clinic-ideal.ir

 

 

 

 

تماس برای گرفتن اطلاعات بیشتر

 

در خصوص لیزر واژینال (فمیلیفت)کرایولیپولیز-لیپوماتیک-بادی
جت-اولترازد-
کویتیشن-شاک ویو_رادیوفرکانسی

 

 

 

رژیمهای
استاندارد کاهش و افزایش وزن
 

 

با

 

 

 

 

     44483079   
 09199090683

 

 

 



صفحه ایسنتاگرام ایده آل

 

 Clinic__ideal

 

 

 

 

 

 

 


 




  • سامان | اخبار