تاريخ : ۱۳٩٢/۱/٧ | ۱۱:٠٤ ‎ق.ظ | نویسنده : پروانه کاظمی

یکی از سوالاتی که اکثر افراد مراجعه کننده به مطب می پرسند در مورد زمان ورزش کردن است.

این مساله مهم نیست  هر زمانی می توان ورزش کرد مهمترین نکته فاصله بین ورزش و صرف آخرین وعده غذایی است که نباید کمتر از 2 ساعت و بیشتر از 4 ساعت باشد.

نکته بعدی زمان ورزش است که باید حداقل نیم ساعت باشد خصوصا در ورزش های هوازی

در ده دقیقه اول مثل پیاده روی حدود 90 درصد قند و ده درصد چربی می سوزد

در ده دقیقه دوم این نسبت به 70 درصد قند و 30 درصد چربی می رسد

در ده دقیقه سوم این نسبت به 50  50 میرسد

در 10 دقیقه چهارم نسبن 30 قند و 70 چربی میرسد

در 10 دقیقه پنجم ورزش به 90 درصد چربی و 10 درصد قند می رسد

پس اگه کسی عجله برای وزن کم کردن دارد باید حتما 1 ساعت ورزش هوازی  داشته باشد

بعد از ورزش در صورت ضعف میتوان از سیب استفاده کرد

در صورتیکه فردی میخواد افزایش وزن داشته باشد بهترین حالت این است که در حین ورزش از آبمیوه های شیرین استفادهکند و  بلافاصله بعد ورزش یک وعده غذایی کامل بخورد یا از مکمل های پروتیینی مناسب استفاده نماید اما برای کاهش وزن باید زمان حداقل نیم تا یکساعت را تحمل کرد یا از شیر استفاده شود یا سفیده پخته تخم مرغ  و در طول ورزش هم فقط آب ساده

سوال بعدی که مکرر پرسیده میشود این است که ناشتا ورزش کنیم؟؟

اگر فرد احساس ضعف نکند ایرادیندارد اما برای افراد میانسال و مسن حتما باید غیرناشتا باشند و حداقل یک لیوان شیر کم چرب خورده باشند.

دلیلش این است که بدلیل افت قند خون در این افراد امکان خطر سکته قلبی بالا میرود

 


مشاهده ی آخرین مقالات در وب سایت جدید ایده آل به آدرس



www.clinic-ideal.ir







تماس برای گرفتن اطلاعات
بیشتر در خصوص لیزر واژینال (فمی


لیفت)کرایولیپولیز-لیپوماتیک-بادی
جت-اولترازد




کویتیشن-شاک ویو
_رادیوفرکانسی






رژیمهای
استاندارد کاهش و افزایش وزن




با







44483079
09199090683








صفحه ایسنتاگرام ایده آل


Clinic__ideal




  • سامان | اخبار