سلامت در رستوران

 

استیک با سس پرتقال، لطفاً

مطمئناً تا به حال متوجه شده‌اید که گرفتن رژیم‌های سخت و مرارت بار و خوردن قرص‌های لاغری راه مناسبی برای دستیابی به یک اندام زیبا نیست. برای رسیدن به این هدف تنها باید کمتر از گذشته غذا خورد. کسانی که به رغم یک رژیم کم چرب و سالم همچنان چاق هستند، بایستی با خوردن کمتر از هر گروه غذائی بدون اعمال محدودیت کامل به وزن دلخواه خود دست یابند. لازم نیست غذاهای مورد علاقه‌تان را حذف کنید یا مثلاً از رفتن به رستوران با دوستانتان خودداری کنید، مبادا چاق شوید و برعکس در خانه بمانید و برای رفع اعصاب خردی‌تان تا می‌توانید هله هوله بخورید.اگر جزء گروه آدم‌هائی هستید که گه‌گاهی برای شام به رستوران می‌روید، این شب را غنیمت بشمارید و خود را محدود نکنید. برای حفظ وزن دلخواه، کافی است به توصیه‌های زیر با دقت گوش فرا دهید.
برای رفتن به رستوران عجله نکنید. ممکن است در مدتی که به انتظار دوستان می‌نشینید، دلتان بخواهد یک غذای ساده در عین حال پرکالری مثل سیب‌زمینی سرخ کرده سفارش دهید. برای پیش غذا سالاد درخواست کنید، آن هم بدون سس.سعی کنید به جای خوردن برگرهای چرب و چیلی بیشتر غذاهای کباب شده بخورید. مرغ و ماهی کباب شده گزینه‌های خوبی برای شما که در پی حفظ وزن هستید، است.
ترجیحاً به جای نوشیدن نوشابه از دوغ و آبمیوه‌های طبیعی استفاده کنید.سعی کنید اولین نفری باشید که در جمع دوستان سفارش غذا می‌دهد، اینگونه با سفارش دیگران دچار وسوسه نمی‌شوید.ضمناً با شکم گرسنه به رستوران نروید، چون در آن صورت دچار هیجان شده و تمام غذاهای رستوران را که برایتان جذاب است، سفارش می‌دهید.

برای مشاهده ی آخرین پیشنهادات ویژه و تخفیف های فوق العاده به وب سایت جدید ما به آدرس زیر مراجعه کرده و در کلوپ مشتریان ثبت نام کنید            www.ideal-clinic.ir


نویسنده : پروانه کاظمی : ۱۱:۱۱ ‎ق.ظ ; شنبه ۱۱ تیر ۱۳٩٠
Comments نظرات () لینک دائم

  • سامان | اخبار