تاريخ : ۱۳٩٠/٦/٢۳ | ۸:۳٢ ‎ب.ظ | نویسنده : پروانه کاظمی

 

کارمندان پشت میزنشین که رژیم می گیرند همگی یک مسئله مشترک دارند : مسئله آنان این است که در حالیکه تمام روز در برابرکامپیوتر نشسته اند چگونه وزن خود را کاهش دهند ؟ با همه این حرف ها کنترل وزن به سادگی یک معادله ریاضی می باشد . برای کاهش وزن شما باید بیشتر از آنچه که کالری بدست می آورید آنرا بسوزانید . وقتی شما پشت میز نشسته اید و تمایل به خوردن دارید  معادله ای که برای حل آن تلاش می کنید با شکست روبرو می شود .

 توصیه ها

              

۱ - در مورد وعده های بین غذائی دقت کنید

تعداد زیادی از افراد در حالیکه پشت میز نشسته اند تمایل به خوردن دارند . اگر شما یکی از این افراد هستید آماده باشید . در کنار خود غذاهای سالم داشته باشید  تا مجبور به خرید مواد غذائی آماده از بیرون نشوید . مواد خوراکی را در کنار خود نگهداری نکنید ،‌بلکه آنرا در جائی در یک قفسه دور از دسترس خود قرار دهید .

۲- بنوشید  

به همین ترتیب اگر آب در دسترس شما باشد ، براحتی تا پایان روز ۷-۸ لیوان آب مصرف می کنید . بنابراین یک بطری یا لیوان آب تازه تمام روز در کنار خود داشته باشید .

۳ - برنامه ناهار

یک پیشنهاد این است که نیمی از ناهار خود را حدود ساعت ۱۱ و نیمی دیگر را حدود ساعت ۴-۳ بخورید.

پیشنهاد دیگر اینکه از غذائی که خیلی دوست ندارید استفاده کنید تا اشتهای شما برانگیخته نشود و بهترین پیشنهاد این است غذای خود را از منزل به محل کار ببرید .

۴ - حرکت کردن

اگر ۱۰ دقیقه هم فرصت دارید سعی کنید در این زمان ورزش کنید . هر وقت که می توانید بلند شوید و حرکت کنید . سعی کنید ناهار خود را در جائی دورتر از محل کار خود بخورید و بجای رانندگی راه بروید . بجای اینکه به همکاران خود  تلفن کنید ، حضوری با آنها تماس بگیرید ، بجای آسانسور از پله ها استفاده کنید . تا می توانید اتومبیل خود را دورتر از محل کار خود پارک کنید . در برنامه روزانه خود ورزش را در نظر بگیرید . مانند سایر برنامه ها و قرارهای خود با این موضوع برخورد کنید . سطل آشغال را دورتر از میز خود قرار دهید تا برای انداختن آشغال داخل آن مجبور شوید حرکت کنید . تلفن را دور از دسترس خود قرار دهید تا برای رسیدن به آن مجبور شوید خود را بکشید و یا از جای خود بلند شوید .

5-در ساعات بیکاری ورزش کنید

در ساعات قبل و بعد از کار ورزش کنید تا بی تحرکی ناشی از نشستن پشت میز را جبران کنید .

اگر خانه شما نزدیک به محل کارتان می باشد ، پیاده به محل کار خود بروید و هنگامیکه می خواهید به منزل بازگردید بجای اینکه یکساعت وقت خود را در راه بندان تلف کنید در یک ورزشگاه نزدیک محل کار خود ورزش کنید و پس از آن بطرف منزل حرکت کنید ،‌ در این زمان خیابانها خلوت تر شده و می بینند که در همان ساعت همیشگی به منزل می رسید .

6- بین دوستان خود همفکر پیدا کنید

در این بازی کاهش وزن همکاران خود را نیز وارد کنید . به این شکل در طول روز شما می توانید یکدیگر را تشویق کنید. با هم غذای سالم بخورید و هنگام استراحت به اتفاق یکدیگر ورزش کنید .

     


مشاهده ی آخرین مقالات در وب سایت جدید ایده آل به آدرس



www.clinic-ideal.ir







تماس برای گرفتن اطلاعات
بیشتر در خصوص لیزر واژینال (فمی


لیفت)کرایولیپولیز-لیپوماتیک-بادی
جت-اولترازد




کویتیشن-شاک ویو
_رادیوفرکانسی






رژیمهای
استاندارد کاهش و افزایش وزن




با







44483079
09199090683








صفحه ایسنتاگرام ایده آل


Clinic__ideal



  • سامان | اخبار