تاريخ : ۱۳٩٠/٦/٢٠ | ٩:٥٥ ‎ب.ظ | نویسنده : پروانه کاظمی

کلید هرگونه رژیم لاغری موفق،این است که با میل و اشتهای خود در ارتباط باشید:واین بدان معنی است که شناسایی علت گرسنه شدن و هر علت دیگری برای غذا خوردن را که خود علت ناصحیح است بیاموزید.
شما از امروز شروع می کنید و این روشها را برای کاهش قطعی وزن در هر چندباری که در روز به دلایلی ناصحیح،غذا می خورید،امتحان مینمایید:
هر بار که میخواهید چیزی بخورید،میگویید،«آیا واقعاً به خوردن ان نیاز دارم؟آیا براستی گرسنه می باشم؟»بسیاری از اوقات،شما خود را به دلایلی دیگر در حال خوردن می یابید،بویژه اگر خوراک یا غذای آماده (و یا نوشیدنی) که در مقابلتان قرار دارد،موادی چرب،قندی ویا فاقد ارزش غذایی باشد.شما ممکن است خسته و کسل یا فقیر و ناتوان،یا شاید برای خورد پس ماندهغذایی که قبلاًدر بشقابها پُرکرده اید،دچار وسوسه باشید،اگر شما بتوانید در مقابل آن مقاوت کنید،در این صورت بدنتان نیازی به مواد مقوی ندارد وبدین ترتیب شما در راه پیروزی بخوبی پیش می رود.اما اگر نمیتوانید در برابر خوردن آن مقاومت کنید،در این صورت خود را مجرم و گناهکار احساس نکنید-گذشته از همه اینها،شما عادت «فراموش شده» نادرست و اصراف است.لزم نیست که تمام مقدار غذای خود را پیمانه کنید،حتی در این برنامه رژیم غذایی،میتوانید مصرف غذاهای پرکالری را به میزان یک چهارم یا بیشتر از ان کاهش دهیم.
بیاوزید در زمانیکه کاملاً سیر شده اید،در آن وقت دیگر از خوردن غذا صرف نظر کنید به علاوه،آرام غذا خوردن در این خصوص به شما کمک میکند.معمولاً مقداری غذا در بشقاب شما باقی می ماند،که شما در این صورت متوجه خواهید شد که باید مقدار کمتری غذا برای خود در نظر بگیرید.
همیشه قانون «مواد مغذی و انرژی زا مفید» را بخاطر داشته باشید.زمانی که گرسنه می شوید،هرگز برای خوردن «مواد مغذی و انرژی زا مفید»  خود مجرم وگناهکار احساس نکنید.منظور از این مواد،همان غذاهای تازه،طبیعی،خالص مانند انواع سالاد خام،سبزییجات نیم پز،انواع میوه ،پروتئین بدون چربی،کربوهیدراتهای طبیعی:   مانند نانهای سبوسدار،برنج،ماکارانی وحبوبات است.علاوه بر آن دانه ها ومغزهای تازه،روغنهای گیاهی خالص و ماهیهای چربی دار نیز تقریباً از مواد مغذی وانرژی زایی بر خور دار می باشند.مواد انرژی زا مضر،تمام مواد تغییرشکل یافته پرانرژی هستند که میزان کالری،قند و یا چربی آنها بالا بوده اما فاقد ارزش غذایی می باشد. به عنوان مثال،پنیر چدار حاوی پروتئین،کلسیم و ویتامینهایی است،اما بعلت بالا بودن میزان چربی اشاع شده و همچنین کالری های آن،خوردن مقدار زیادی از آن برای بدن یا رژیم لاغری شما مناسب و سودمند نمی باشد.این برنامه رژیم لاغری،رژیمی را برای شما تدارک میبیند که میزان مواد مغذی و انرژی زا مفید آن و میزان مواد مضر و فاقد ارزش غذایی آن کم است.
از هنگام بیدار شدن از خواب تا فرا رسیدن زمان صرف شام،غذا را بطور مرتب و منظم میل کنید ودر این فاصله اجازه ندهید که بیشتر از سه ساعت بدون خوردن بگذرد.بله این رژیم غذایی است ...
اما واقعیت این است که بدن ما ارزش غذاهای سالم و مفید را دانسته و در مقابل آن واکنش نشان میدهد.صحبت من راجع به پنج وعده غذای حجیم در روز و یا حتی پنج وعده غذای مختصر نیست،بلکه در خصوص صبحانه،نهار،شام و دو غذای مختصر و آماده در بین این وعده ها میباشد.این غذاها باعث می شود که شما را مجذوب و شیفته این برنامه می نماید.بنابراین غذاها را از قلم نیاندازید:هر چیزی را که مجاز به مصرف آن هستید،بخورید.شاید در ابتدای برنامه من برایتان عجیب وغیرعادی به نظر آید واحساس کنیدکه باخوردن این همه مواد غذایی نمی توانید وزن خود را کاهش دهید.اما حتماً میتوانید.


           
مشاهده ی آخرین مقالات در وب سایت جدید ایده آل به آدرس



www.clinic-ideal.ir







تماس برای گرفتن اطلاعات
بیشتر در خصوص لیزر واژینال (فمی


لیفت)کرایولیپولیز-لیپوماتیک-بادی
جت-اولترازد




کویتیشن-شاک ویو
_رادیوفرکانسی






رژیمهای
استاندارد کاهش و افزایش وزن




با







44483079
09199090683








صفحه ایسنتاگرام ایده آل


Clinic__ideal




  • سامان | اخبار